(jk) Již po deváté se v Praze uskutečnil Týden facility managementu, letos ve znění motta „Cesta z krize má své jméno“. Ve dnech 9.–11. listopadu 2009 proběhlo v hotelu Olympic – Artemis setkání facility managerů z celé republiky. Po prvním dnu, v jehož večerních hodinách podnikli účastníci TFM exkurzi do technického zázemí budovy City Tower na Pankráci, probíhala celý následující den konference s bohatým odborným programem.
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
Týden facility managementu
http://abasreport.cz/casopisy/05/tyden-facility-managementu#sigProGalleriab978b6f4a3
Protože letos je to právě deset let, kdy IFMA CZ vstoupila na půdu ČR a začala širokou veřejnost seznamovat s oborem facility management, bylo součástí vyvrcholení oslav jejího založení a trvání slavnostní vyhlášení cen FM AWARDS. A vlastnímu udílení ocenění vyčlenila redakce ABAS Reportu místo i ve svém předvánočním čísle.
Výběru témat na program konference věnovali organizátoři náležitou pozornost a přednášející s jejich prezentacemi rozhodně nezůstali na okraji zájmu. Účastníci tak získali nevšední možnost poslechnout si opravdu zajímavé a nenudící přednášky a zapojit se do hojných diskusí. A to s osobnostmi, za kterými již jsou vidět dokončené, a tudíž hmatatelné projekty nejrůznějších velikostí a významu. V dopoledních hodinách vystupovali se svými příspěvky odborníci jako Ing. Ondřej Štrup (Audit FMS; Hein Consulting, s. r. o.), doc. Ing. arch. Branislav Somora, Ph.D. (Dokonalé zadanie – predpoklad spoločného úspechu realizácie stavebného objektu; Fakulta architektúry STU Bratislava), Ing. Miroslav Střihavka, MBA (Je inovace důležitá? ... Je to rutina?; Reiffeisenbank, a. s.) a Ing. Vlastimil K. Vy-skočil (Strategie redukce nákladů v FM podniku; VŠE v Praze).
Program odpolední části byl rozdělen do dvou sekcí a manažerům tak byla dána možnost vybrat si z mnoha navazujících přednášek podle svého odborného zaměření nebo zájmu. V první sekci vystoupili Ing. Ivo Slavotínek (Projekt EPC v Národním divadle aneb snížení nákladů s garancí; ENESA, a. s.), Ing. Vlastimil Knecht (Z krize přes lepší organizaci a optimální využívání lidských zdrojů; ABL, a. s.), RNDr. Petr Glos (Univerzitní kampus Bohunice – využití GIS a BAC net pro integraci a unifikaci technologií, procesů a dat; Masarykova univerzita Brno), Ing. Michael Viereckl (Není projekt jako projekt; FM Solutions, a. s.), Ing. Vladimíra Nechvátalová (Implementace informačního systému AMI – Paspart ve skupině Czech) a poslední Ing. Karel Hřib a Libor Sitko (Maximo jako SW řešení pro správu všech tipů aktiv; IDS Scheer ČR, s. r. o.).
Ve druhé sekci přednášeli Jan Talášek (Praktické zkušenosti ze standardizace grafických a popisných dat CAFM; pit Software), Ing. Aleš Choutka (CAFM jako podpora integrovaného krizového managementu; Alstanet, s. r. o.), Ing. Ro-man Šmíd (Aquapark a FM versus ekonomická recese; GMF Aquapark Praha, s. r. o.), Ing. Milan Hampl (Projekt Pasportizace budov pro Českou poštu; IKA DATA, s. r. o.), Ing. Ondřej Štrup (Výběrové řízení na integrovaného FM poskytovatele; Hein Consulting, s. r. o.) a Bc. Josef Tesařík, MBA (Specifikace zprávy majetku ve veřejném sektoru; TESCO SW, a. s.).
Po ukončení oficiální části se všichni přítomní přesunuli do paláce Žofín na Slo-vanském ostrově, kde byla pracovní část dne završena slavnostním předáním ocenění FM AWARDS.
Třetí den konference pokračoval opět v hotelu Olympic–Artemis, a to workshopem na téma Stanovení a nastavení KPI procesů v běžné praxi facility managera